dinsdag 21 juni 2011

Up daten

5 opmerkingen:

Antoinette Engbers zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Antoinette Engbers zei

Blind date???

Antoinette Engbers zei

Het is nu 08.05, ik denk dat je even de tijd moet wijzigen voor je blog.

henny zei

Hey antoinette ik ben met mijn huiswerk bezig zoals je ziet. Ik krijg het niet voor elkaar een bericht vanaf mijn blog te maken . Heb leerling gevraagd afgelopen dinsdag. Hij natuurlijk smalend; moet je gewon drukken op plek " . Ja en dat had ik al geprobeerd.
Ik kan in naamgeve van bericht (vandaar alleen titel up date) maar dan houdt t op.

Maar verder gaat het aardig.gebruik notities, bibliotheek en lees mijn allereerste e bookmaker
Nou fijn weekend groet aan antonie
Ps de foto laat ik staan

Antoinette Engbers zei

Je hebt helemaal gelijk hoor: met je iPad kun je niet gelijk een bericht maken op je blog. Je kunt een titel opgeven en je kun tags aan een bericht hangen maar het bericht zelf kun je niet inkomen. Als je op de iPad een blogbericht wilt maken heb je de App: Blogpress nodig. Kun je kopen in de Appstore maar ik zou gewoon een bericht maken met de PC. Werkt net zo gemakkelijk