woensdag 12 oktober 2011

poppetje


Afgelopen weekend nagedacht over een opdracht leerlingen wat meer inzicht te laten krijgen in het effect van hun gedrag op de ander. Opdrachten genoeg natuurlijk, maar m.i. niet voor elke doelgroep geschikt. Zeker niet voor een groep waarin het verschil in leerstijlen, ontwikkelingsfasen en ontwikkelingsniveau zo groot is.
Ik had via Google afbeeldingen een poppetje gedownload en ik wilde in en buiten tekening wat woorden zetten. Dat lukte mij niet. Wel een paar keer (en vaker...) geprobeerd. Na enig denkwerk kwam het idee: iDoodleCrafts. Poppetje gemaakt, bestandje gemaakt via Words en onze Henny kon zo verder met de opdracht.
De opdracht is uitgevoerd, maar moet nog wat bijgesteld worden.

2 opmerkingen:

Antoinette Engbers zei

Nu de tekst nog iets groter. Moet volgens mij wel kunnen.

henny zei

het ziet er zo op het oog niet uit,maar opdracht heet " wat straal ik uit " . ik weet niet of dit blog ook door de buiten wacht gelezen kan worden, dus ik schrijf niet helemaal wat de reden is.